سیستم تلفنی واک چه مزایایی در اختیار ما می گذارد؟

سیستم واک می تواند کمی متفاوت از سایر سیستم های مربوط به تلفن باشد، در واقع این سیستم در ابتدا به صورت Elastix بوده و سپس تغییراتی را به خود دیده است.

سیستم های بسیار متنوعی وجود دارند که می توانند خدمات مربوط به تلفن را در اختیار شما قرار دهند اما بستری که واک فراهم نموده شاید کمی متفاوت هم باشد. به نوعی بهینه سازی توسط آن انجام شده است و همچنین مجهز به سیستم فارسی هم خواهد بود. در این سیستم شما کدهایی را در اختیار دارید که این کدهای موجود قدرتمند از نوع استریسکی خواهد بود.

کدهای باز در سیستم تلفنی واک

سیستم های مربوط به این کدها به صورت باز هستند، در این صورت وقتی کدها به صورت باز طراحی شوند به آسانی می توانند یک ارتباط سالم و خوب و سریع را برقرار نمایند. زمانی که ارتقاء سیستم واک مدنظر ما قرار داشت پس از آن بررسی ها بر روی حداقل تغییرات تنظیم شده است که در نتیجه بتوانند مزایای بیشتری را در اختیار قرار دهد.

سیستم تلفنی واک چه مزایایی در اختیار ما می گذارد؟

واک یا الستیکس

تمام آنچه که باید بر روی الستیکس اجرا شود بر روی واک هم قابل اجرا خواهد بود. در واقع می توان گفت که همه ی دستوران موجود حتی برنامه ها، هر نوع نکته مهم موجود توسط این سیستم اجرایی خواهد شد. سیستمی که از واک پیروی کند یک سیستم کاملاً رایگان بوده که همان رایگان بودن آن برای بسیاری از افراد جلب توجه می کند.

اما برای آنکه بدانیم دقیقاً چه چیزهایی در انتظار شما قرار دارد باید بررسی های موجود را کمی ریزتر بیان کنیم تا با جزء به جزء آن آشنا شوید.

مشخصات اساسی در واک که شما را مجذوب خواهد کرد!

تمام امکانات موجود برای برقراری یک سیستم سانترال توسط این برنامه اجرایی خواهد شد.

شما می توانید به صورت نامحدود داخلی هایی را برا ی تلفن مرکزی خود داشته باشید، حتی می توانید بین تمامی شعبه هایی که دارید ارتباط مستمری را برقرار نمایید.

صف انتظاری که وجود دارد کاملاً متفاوت بوده و به صورت کاملاً پیشرفته تعریف خواهد شد.

منویی جداگانه برای منشی تلفنی دارید که پس از تماس در ابتدا با این منو ارتباط برقرار می شود و سپس می تواند انتقال به سایر منوها را انجام دهد و در نهایت به شخص اصلی متصل می شود.

حتی این قابلیت هم وجود دارد که شما بتوانید با یک شهر تماس فعالی برقرار نمایید.

سیستم تلفنی واک چه مزایایی در اختیار ما می گذارد؟

با کمک سیستمی می توانید تمامی فکس های موجود را فعال نموده و آنها را دریافت کنید که البته به صورت ارسال و هم  به صورت دریافتی خواهد بود.  این امکانات به صورت ایمیل هم انجام می شود.

کاربران زیادی وجود دارند که با کمک واک می توانید چت را در بین آنها راه اندازی کنید. حتی امکان تصویری بودن مکالمه شما وجود دارد.

دریافت ریزترین اطلاعات مربوط به مکالمه ها می تواند شما را با نحوه کارکرد یک مجموعه نیز بیشتر آشنا کند. منو کاملاً فارسی بوده و تقویم آن هم به روز تعریف شده است.

صحبت ها همگی به صورت فارسی هستند و صدایی با حالت رساتر دیده خواهد شد.

سرعت برقراری ارتباط با کمک تغییرات و بهینه سازی های انجام شده تا حدود بیست درصد افزایش یافته است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *