فویپ چه کارایی و مزایایی برای شما به همراه دارد؟

فویپ در حقیقت ارسال نمودن فکس با استفاده از سیستم ویپ خواهد بود. این ارسال تماماً از طریق شبکه انجام می شود که هزینه ای پایین تر را برعهده دارد.

شبکه های ویپ گسترده هستند و در تمام جهان وجود دارند. با استفاده از فویپ می توانید فکسی را بدون دردسر از طریق شبکه اینترنت به دستگاهی ارسال نمایید که قابلیت دریافت و پرینت از فکس را دارد. برخی بر این باور هستند که فویپ تنها به ارسال نمودن فکس ختم می شود. در حقیقت اینگونه نیست. این سیستم می تواند کمک های بیشتری را برای گسترش کسب و کار شما به همراه داشته باشد.

 فویپ و کاربرد آن در شرکت ها

در حقیقت این نکته حائز اهمیت بوده که ارتباط برقرار نمودن بین شرکت ها می تواند سیستم کسب و کار شما را رونق ببخشد. فکس یک نوع راه ارتباطی برای ارسال سریع قراردادها و دستورالعامل ها و … خواهد بود. این ارتباط ها به صورت کاملاض رسمی بین شرکت ها برقرار خواهد شد. تکنولوژی میتواند راحتی را برای کار شما به همراه داشته باشد.

اما برای این که بتوانید سیستم فکس را بر روی تلفن ویپ خود فعال نمایید در ابتدا نیاز است تا سیستم مربوط به ویپ خود را کمی تغییر و مجهز نمایید. یکی از آنها کمک گرفتن از پروتکل T38 خواهد بود. امروزه فکس بین شرکت ها یکی از متداول ترین راه های برقراری ارتباط بوده و جواب سریع تری هم دریافت خواهد شد. این فکس به صورت کاملاً مجازی انجام می شود.

فویپ چه کارایی و مزایایی برای شما به همراه دارد؟

با کمک ویپ می توانید ایمیل خود را هم به عنوان یک فکس فعال استفاده کنید. در این ایمیل ها فکس ها دریافت و حتی ارسال هم خواهند شد. بنابراین شما از طریق گوشی خود در هرجایی می توانید آخرین فکس های ارسالی را بررسی نمایید.

شیوه عملی برای فویپ

در فویپ عملکرد ساده نیست. در ابتدا باید اطلاعات در شکل پکت هایی دسته بندی شوند. پس از این بررسی اولیه به فکسی که شماره آن را وارد نموده اید این ارسال انجام می شود. اما در فویپ یکی از جذابیت هایی که وجود دارد تبدیل نمودن تمامی فکس ها به انواع تصاویر است. پس از این مرحله پکت تصویری جایگزین می شود. در این مسیر پروتکل ذکر شده باید حتماً فعال باشد.

این پروتکل حتی باید در تلفن شما هم فعال باشد. تلفن هایی که از نوع ویپ بوده و علاوه بر آن فکس را هم تأیید می کنند باید از این پروتکل حمایت کنند. این فناوری موجب شده تا در صورت وجود مشکلاتی بتوانید کار خود را در منزل هم انجام دهید.

این سیستم به خوبی قابلیت تغییرات را دارد تا شما بتوانید سیستم مخصوص خود را داشته باشید. به عنوان مثال قرار دادن انواع رمز یکی از راه حل ها است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *