چه کسانی از سیم کارت آپتل استفاده می کنند؟

همانطور که می دانید، یکی از مهم ترین دلایل استفاده از سیم کارت به خدمات آن وابسته خواهد بود، آپتل این شرایط را برای کاربران خود فراهم می کند.

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده که آپتل چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ در واقع این سیم کارت مخصوص کاربرانی است که برای اپلیکیشن آپ در حال فعالیت هستند. شرکتی که هم اکنون خدمات مربوط به این سیم کارت را ارائه می دهد به نام نگین ارتباطات آوا معروف است.

اپلیکیشن آپ چه کاربردهایی دارد؟

در حقیقت می توان به این موضوع اشاره نمود که این اپلیکیشن می تواند به آسانی خدمات مختلف بانکی را در امن ترین فضا انجام دهد. علاوه بر آن با کمک آپ می توانید به پرداخت قبوض، جریمه و سایر خدمات در این زمینه بپردازید. سریع بودن انتقال در زمان کار کردن با آپ حرف اول را می زند.

 

چرا آپتل؟

بررسی ها نشان می دهند که آپتل یک ادعای مهم دارد، آن هم نسل جدید برقراری ارتباط خواهد بود. این سیم کارت می تواند علاوه بر کارهای معمول یک سیم کارت با بهترین کیفیت، خدمات دیگری هم ارائه دهد.

چه کسانی از سیم کارت آپتل استفاده می کنند؟

به عنوان مثال با کمک آپتل شما می توانید از اینترنت نسل جدید یعنی 4.5G کمک بگیرید.

اما برای این سیم کارت باید حتماً از کاربران اپلیکیشن آپ بوده و تراکنش های خود را از این طریق انجام دهید. در حقیقت این شرکت دو هدف دارد که یکی از افزایش تعداد کاربران آپ، دیگری از جذب برای خرید سیم کارت خبر می دهد. در هر دو صورت سود خوبی به دست می آورد.

این سیم کارت ها معمولاً به صورت  09991 برقراری تماس را انجام می دهند. قیمت چنین سیم کارتی با توجه به جدیدترین خدمات آن به نسبت سیم کارتهای دیگر، یک قیمت معقول است.

سیم کارت آپتل یک آنتن مخصوص به خود همانند اپراتورهای فعال در ایران را ندارد، بلکه با نصب آپ و کمک گرفتن از آن می توانید، از آنتن اپراتورهای دیگر کمک بگیرید.

ضعف در فروش آپتل

تنها کاربرانی می توانند به خرید آپتل بپردازند که اپلیکیشن آپ را  بر روی گوشی خود نصب نموده اند. این می تواند از تعداد فروش بکاهد. مشتری ها از ایجاد هر نوع محدودیت رضایتی ندارند، بنابراین این کار هم چندان خوشایند نیست.

 

پس از خرید و قرار دادن سیم کارت در گوشی، توانایی استفاده از آن وجود دارد اما به شرطی که بسته مورد نظر را خریداری نمایید. شما در ابتدای ماه هزینه مربوط به سیم کارت را پرداخت می کنید. این نیاز دارد تا پایان ماه یک مدیریتی را بر روی حساب خود داشته باشید. سیم کارت های موردنظر دائمی هستند و امکان خرید شارژ وجود ندارد.

کاربران آپ می توانند بر اساس تعداد سال های عضویت و استفاده خود از این سیستم، از مزایای تشویقی آن هم بهره ببرند.

علاوه بر این از جمله طرح های تشویقی، افزایش پول در کیف پول مخصوص شما خواهد بود. هرچه تراکنش های مالی بیشتر، امتیاز هم بیشتر و در نهایت می توانید کیف پول خود را پربارتر کنید. در حال حاضر این سیم کارت در بسیاری از شهرها برقرار بوده و حتی شما می توانید تماس های بین المللی خود را از طریق آن برقرار نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *