مرکز تلفن 3CX چیست؟

مرکز تلفن CX3 در اصل یک نرم افزار مبتنی بر PBX یا IP PBX است که ارتباطات تلفنی یکپارچه را برای کاربران خود فراهم می کند. این نرم افزار این توانایی را دارد که اکستنشن هایی برای ایجاد تماس از طریق شبکه PSTN یا از طریق خدمات صوت آن هم بر بستر پروتکل اینترنت ویپ (VoIP) فراهم کند.

مرکز تلفن CX3

مرکز تلفن CX3 برای سیستم عامل ویندوز به مانند یک سامانه تلفنی تجاری مبتنی بر IP است که از خطوط تلفنی PSTN، خدمات ویپ (VoIP) و همچنین تلفن های نرم افزاری و سخت افزاری SIP استاندارد پشتیبانی می کند. این نرم افزار و مرکز تلفنی قادر است برای هر مقیاسی از پروژه مورد استفاده قرار بگیرد و به تمامی نیازهای مشترکین از جمله ارتباطات سیار، Contact Center های پیشرفته و دیگر ویژگی های تلفنی پاسخ دهد.

در مورد نصب، راه اندازی، مدیریت و پشتیبانی مرکز تلفن CX3 بایستی عنوان کنیم که این موارد به راحتی امکان پذیر است و با یک مقدار دانش و تجربه در زمینه VoIP به راحتی می توانید مدیریت این سیستم تلفنی را بر عهده بگیرید.

امکانات موجود در نرم افزار و مرکز تلفن CX3

از جمله امکانات کامل این نرم افزار که مبتنی بر IP PBX است، به شرح زیر است:

– نصب، راه اندازی و همچنین مدیریت آسان

– کاهش هزینه ارتباطات تلفنی

– ارائه ارتباطات سیار با استفاده از اپلیکیشن هایIOS ، اندروید و همچنین سافت فون های وبی

– پشتیبانی از WebRTC Video Conference

– امکاناتی برای ارتقاء خدمات به مشتریان با استفاده از Click2Dial و Live chat

– امکان ارتباط و یکپارچگی با CRM های متفاوت

– امکان راه اندازی به صورت Cloud

مرکز تلفن 3CX چیست؟

آیا مرکز تلفن CX3 مناسب هر کسب و کاری با هر مقیاسی هست؟

باید عنوان کنیم که این نرم افزار ویژگی ها و امکانات زیاد و کامل از جمله ویدیو کنفرانس، اپلیکیشن های ارتباطی اندروید و آی او اس (iOS)، چت، whiteboard، screen sharing و غیره را در اختیار مشتریان و کارمندان یک مجموعه قرار می دهد تا همکاری بهتری را با هم داشته باشند. از همه مهم تر اینکه مشتریان شما به راحتی و به صورت مستقیم می توانند از طریق وب سایت تان و با استفاده از Live Chat و Talk Plugin با شما ارتباط برقرار کنند.

 

 

مدیریت مرکز تلفن CX3

مدیریت، نگهداری و پشتیبانی این نوع مرکز تلفن بسیار ساده و راحت است و احتیاجی به پشتیبانی هر روزه نخواهد داشت. به سادگی می توانید با استفاده از داشبورد کاربردی که در اختیارتان قرار می گیرد تمامی فرآیندها و اتفاقاتی که در سیستم در حال وقوع است را مدیریت، مانیتور و کنترل نمایید.

کم شدن هزینه و افزایش بهره وری و کسب سود بیشتر

اگر مایل به کاهش هزینه های تلفن هستید می توانید با استفاده از مرکز تلفن CX3 هزینه های تلفن را به شدت کاهش دهید و همچنین قادر خواهید بود کارمندانی که فریلنسر یا دورکار هستند را از این طریق، کنترل نمایید. موردی که می تواند به کم شدن هزینه ها و افزایش بهره وری منجر شود این است که هزینه های مسافرت و مأموریت های کاری با استفاده از ویدیو کنفرانس به کمترین حد ممکن خود می رسد. نکته قابل تأمل این است که اگر مایل به راه اندازی مرکز تلفن CX3 هستید نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت نخواهید بود و به سادگی می توانید روی سرورهای موجود به صورت Virtual این سیستم تلفنی را راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *