نحوه کانفیگ سافت فون MicroSip

نحوه کانفیگ سافت فون MicroSip

MicroSIP نام یک سافت فون یا برنامه کم حجم است که ارتباط صوتی با کیفیت بالا را از طریق شبکه های خصوصی یا اینترنت فراهم می کند. همچنین نیازی به عضویت یا پیکربندی تخصصی نیست ، از نرم افزار MicroSIP می توان در دو نسخه قابل نصب و پورتابل استفاده کرد.

MicroSIP

اجزای تشکیل دهنده و زبانه های  تلفن نرم افزاری MicroSIP چیست؟

این سافت فون از چندین سربرگ با نام های DialPad، Calls، contact و… تشکیل شده است. که به ترتیب دفترچه تلفن برای دیدن و ایجاد اکستنشن های ریجستر شده بر روی تلفن نرم افزاری  است. همینطور سربرگ Calls برای دیدن و جستجو در  تماس های دریافتی و گرفته شده می باشد. در خاتمه نیز سربرگ DialPad صفحه کلید و صفحه ای است برای شماره گیری برای برقراری ارتباط صوتی و همینطور تصویری بکار میرود.

 

چگونه یک داخلی را در سافت فون MicroSip تنظیم یا کانفیگ نماییم؟

اول وارد سربرگ contact خواهید شد  و در ادامه  با توجه به  نمونه ای که مشاهده می کنید. روی تیک  سمت راست پنجره کلیک می کنید. تا سربرگ جدیدی برای شما نمایان شود.

برای ادامه در تصویری که می بینید، گزینه ادد اکانت را انتخاب کنید تا سربرگ جدید تنظیمات برای شما نمایان شود.

ادد کردن داخلی در MicroSIP

همینطور که در  نمونه تصویر  می بینید. در قسمت اول کادر قرمز رنگ شماره و یا اسم اکانت و اکستنشن  را وارد میکنیم. و در کادر بعدی آدرس ip server یا ادرس دامنه  خود را وارد می کنیم. و سپس قسمت یوزر مراجعه میکنیم و شماره داخلی مورد نظر را در این قسمت وارد می کنیم.

 

MicroSIP تنظیمات در سافت فون

و در نهایت در کادر پسورد رمز عبور داخلی خود را وارد نموده تا داخلی ریجیستر شود. با سبز شدن ایکون تلفن در سمت چپ کار تمام است.

نکته:در ایزابل و الستیکس سکرت رمز عبور شما می باشد

دانلود سافت فون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *