ویپ و نقش هوش مصنوعی در دنیای تجارت (قسمت اول)

ویپ همان برقراری ارتباط از طریق تلفن بوده اما در این مسیر از اینترنت شبکه هم کمک گرفته می شود تا بتوان از مزایای بیشتری کمک گرفت.

نقش هوش مصنوعی در ارتباطات از طریق VoIP بسیار کاربردی و مهم است.اطلاعات از طریق هوش مصنوعی می تواند بررسی و در نهایت به نتیجه ای ختم شود. اما هینه استفاده از هوش مصنوعی با قدرت وصف ناپذیری که ارائه می دهد می توان بالاتر از سیستم های فعلی باشد.

شاید در حال حاضر ویپ از این تکنولوژی در خود استفاده نکند، اما رفته رفته نقش به تأثیر هوش مصنوعی در ارتباط بهتر پی خواهیم برد، آنطور که بنظر می رسد در آینده ای نزدیک ارتباط ها به چنین ترتیبی اجرا می شوند.

اگر قصد داریم تا سیستم تلفنی را راه اندازی کنیم که بتوانید تمامی تماس های برقرار شده از طریق VoIP را به خوبی بررسی کند و تجزیه و تحلیل آن را انجام دهد، تنها راه حل موجود استفاده از هوش مصنوعی خواهد بود. تماسها با سرعت بیشتر و با نتیجه بهتری همراه خواهند بود.

 

 

تغییرات هوش مصنوعی در ویپ

با کمک این سیستم شما می توانید فرد مورد نظر خود را در هر جایی که قرار دارد بیابید. بنابراین هیچ اختلالی در تماس ها به وجود نمی آید و هدفمند تر می شوند. حتی این امکان وجود دارد که تماس های برقرار شده از نظر صدای گوینده بررسی شوند. این می تواند در زمینه اثبات واقعی بودن صدای مربوطه تأثیر به سزایی بگذارد. حتی در برخی از موارد نیازی به شماره گیری مجدد نیست و تنها با صدا زدن نام فرد به شماره او متصل خواهید شد.

ویپ و نقش هوش مصنوعی در دنیای تجارت (قسمت اول)

از دیگر کمک هایی که هوش مصنوعی می کند به کاهش تعداد کارمندان در یک سیستم خواهد بود. ویپ و هوش مصنوعی می توانند به صورت ربات به همه ی تلفن های پاسخ دهند و ارتباط مفید را برقرار نمایند. در برنامه نویسی این ربات ها حتی می توان از تمامی زبان های دنیا کمک گرفت که ارتباط جهانی صورت پذیرد.

نحوه کار هوش مصنوعی در ویپ

در ابتدا تماسی برقرار می شود. به سرعت هوش مصنوعی وارد عمل شده و این تماس را از طریق سیستمی که در خود دارد مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.  تمامی داده ها پس از برقراری تماس از طریق VoIP به هوش مصنوعی منتقل می شود. آمارهایی که در نهایت از هوش مصنوعی استخراج خواهد شد بسیار شگفت انگیر است. پس با حضور هوش مصنوعی شما نیازی به استخدام فرد یا  تهیه نرم افزاری برای تجزیه آمار  نخواهید بود.

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده که آنالیز تماس ها ویپ به چه دلیلی انجام می شود. در شرکت های بزرگ برای تعیین حقوق یک فرد بر اساس میزان کارکرد این آمار کاربرد زیادی دارد. بر اساس داده ها و تحلیل هوش مصنوعی بدون هیچ سوء قصدی میزان کارکرد واقعی هر کارمند را در ارتباط با مشتری نشان می دهد. بنابراین افرادی که تماس های موفق بیشتری داشته و سود بیشتری را به شرکت برسانند حقوق بالاتری دریافت می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *