مزیت های استفاده از ویپ VoIP

ویپ VoIP که به صدا روی آی پی یا تلفن اینترنتی هم مشهور است، در اصل یک سیستم تلفنی مدرن است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که در بستر اینترنت و یا روی شبکه های محلی (LAN) تماس های تلفنی با کیفیت برقرار کنید.

ویپ VoIP

تکنولوژی ویپ VoIP از اوایل دهه 1970 میلادی شکل گرفت اما چند سالی هست که بر سر زبان ها افتاده و برخی از شرکت ها، ارگان ها و سازمان ها از آن برای کاهش هزینه و خیلی از موارد دیگر استفاده می کنند. نحوه کار این سیستم اینگونه است که این سیستم صدای شما را به بسته های کوچک اطلاعات تبدیل می کند و مخاطب شما هم این بسته ها را در بستر اینترنت دریافت می کند و در پایان هم گیرنده اطلاعات این بسته های کوچک اطلاعات را به صدای شما تبدیل می کند.

به طور حتم استفاده از ویپ VoIP می تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد که به صورت خلاصه به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

مزایای مهم ویپ

اولین مورد و شاید مهم ترین آنها برای هر کسب و کاری چه کوچک و چه بزرگ این است که هزینه ها تا حدود خیلی زیادی کاهش پیدا کند و بایستی به صورت دقیق تمامی مواردی که باعث کاهش هزینه می شود را مورد بررسی قرار داد و قطعاً اولین موردی که به ذهن می رسد کاهش هزینه های تماس های تلفنی است که با خرید سیستم ویپ VoIP به راحتی می توان در اینگونه هزینه ها صرفه جویی کرد.

مزیت های استفاده از ویپ VoIP

به سادگی و از طریق ساخت VPN از هر جای دنیا می توانید اقدام به برقراری تماس کنید و یا اینکه تماس های مشتریان خودتان را پاسخ دهید.

سیستم های اینترنتی ویپ VoIP این قابلیت را دارند که در هر موقعیت جغرافیایی جابجا شوند و خدمات تلفن اینترنتی را به صورت کلود دریافت کنید.

مدیران کسب و کارها این اختیار دارند که با گسترش کسب و کارشان سیستم ویپ VoIP را هم گسترش دهند. به طور مثال اگر کارمندان افزایش پیدا کردند این سیستم هم قابل افزایش و گسترش است.

امکانات حرفه ای voip

این امکانات حرفه ای عبارتند از انتقال تماس، صندوق پیام گیر، تلفن گویا، تشکیل صف های تماس، قابلیت تعریف ویژگی های مختلف در ساعات مختلف روز، قابلیت اتصال آنلاین به سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و امکانات بیشمار دیگر.

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، مخاطبینی که از سیستم های ویپ VoIP استفاده می کنند همگی از کیفیت صدای HD در تماس های تلفنی برخوردار هستند و این باعث می شود که کیفیت صدایی را تجربه کنند که تا به حال در تماس های تلفنی آنالوگ آن را تجربه نکرده اند.

برخی از تلفن های حرفه ای و پیشرفته تر تحت شبکه که از سیستم ویپ VoIP استفاده می کنند، مجهز به سیستم عامل اندروید هستند که همانند یک گوشی موبایل این توانایی را در اختیار شما قرار می دهد که چند فعالیت را همزمان انجام دهید.

سافت فون در اصل نرم افزارهایی هستند که قابلیت نصب بر روی گوشی های همراه، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر را دارند و به این دستگاه ها امکان اتصال به سیستم ویپ VoIP را می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *