از بین نرم افزارهایی که وجود دارند یکی از بهترین آنها که ویپ را برای شما شخصی سازی می کند FreePBX خواهد بود.
نرم افزارهای زیادی در بازار میبینید که هریک برای کار خاصی طراحی شده اند. اما در واقع می توان به این موضوع توجه داشت که نمونه ای از تخصصی ترین آنها با بهترین عملکرد نرم افزار پیش رو است.
FreePBX در تست های گرفته شده به نوعی بهترین عملکرد را نشان داده است. به همین منظور می توان گفت که از این نرم افزار می توانید در شخصی سازی ویپ هم کمک بگیرید.
این نرم افزار بر روی اینترنت کار می کند و یک نوع رابط گرافیکی محسوب می شود. این نرم افزار می تواند مدیریتی را بر روی مرکز تلفن انجام دهد. برای کارکردن با این برنامه نیازی نیست تا دانش خاصی داشته باشید. البته متن باز بودن آن میتواند برای افرادی که کمی از برنامه نویسی اطلاع دارند برای شخصی کردن مفید باشد.
سیستم تلفنی با حضور ویپ می تواند به صورت کامل مدیریت شود. البته برای این منظور شما می توانید هر نوع تغییر دیگری را هم بغیر از امکانات اولیه ویپ ایجاد کنید. در این مسیر تغییر دهنده اصلی را می توان FreePBX دانست. هر نوع تماس ورودی و همچنین خروجی از شرکت شما قابل بررسی خواهد بود. این پیام ها در مسیر درستی هم انتقال می یابند.
نرم افزار FreePBX چه تغییراتی را برای مدیر ایجاد می کند؟
این نرم افزار کاربردی می تواند برای تماس های ورودی یک پیامی را به صورت دستی تنظیم کند. به عنوان مثال می توان پیام خوشامدگویی ای آهنگ پیشواز را نمونه ای از آن دانست. همچنین به کمک این نرم افزار می توانید عدد مربوطه را برای هر بخش داخلی تعیین کنید. در بین انتظار تماس ها برای جلوگیری از خستگی آهنگی پخش می شود.
FreePBX یکی از مهم ترین اهداف خود را حفظ مشتری به هر ترتیبی می داند. شاید بارها برای شما پیش آمده که به شماره ای زنگ می زنید اما دائماً اشغال است. بنابراین شما هم منصرف می شوید. با این تغییر شما زنگ میزنید و منشی تعداد افراد را به شما اعلام میدارد، در نهایت در صف میمانید.
با کمک این برنامه می توانید در سیستم تلفنی ویپ تعداد نامحدودی داخلی را ایجاد نمایید. بنابراین هر مشتری با کارمند موردنظر همان بخش صحبت خواهد کرد.
در برخی از مواقع شما در اتاق خود حضور ندارید و مشتری با شما تماس می گیرد. در صورت پاسخگو نبودن یک مشتری از دست می رود. اما با تنظیمات FreePBX این توانایی وجود دارد تا علاوه بر خط تلفن، خط همراه را هم متصل کنید. بنابراین در هر جایی می توانید پاسخ لازم را ارائه نمایید، حتی در منزل.
با کمک تنظیمات داخلی ویپ از طریق FreePBX در زمان مکالمه منشی به شما اعلام می کند که مکالمه ضبط می شود. این برای مواقعی که شکایتی صورت می گیرد یا برای بررسی جزئیات کاربرد دارد. تمامی تماس ها با همه جزئیات فرد پاسخ دهنده و مشتری قابل بررسی هستند.
با کمک برنامه پیام ها حتی به روش صوتی هم دریافت می شوند. بنابراین شما به عنوان یک مدیر مطمئن خواهید بود که رضایمندی مشتری شما حفظ شده و هیچ تماسی از دست نمی رود. حتی امکان برقراری ارتباط از یک تلفن با شعبه های دیگر در مناطق دیگر کشور هم به وجود خواهد آمد. اگر تاکنون برای استفاده از سیستم مورد نظر اقدام نکرده اید، حالا زمان آن فرا رسیده است.
از طریق سایتی که هم اکنون در آن قرار دارید امکان سفارش و حتی دریافت مشاوره پیش از خرید هم میسر می باشد. هدف ما جلب رضایت شماست.