ویپ و نقش هوش مصنوعی در دنیای تجارت (قسمت دوم)

هوش مصنوعی امروزه به عنوان یک راه حل مفید برای کاهش هزینه های مربوط به شرکت های بزرگ به شمار می رود.

در دوره ی امروز زمان خداحافظی با بسیاری از فناوری های است، این بدین معناست که پیشرفتی بزرگ پیش روی ماست.

هوش مصنوعی توانسته تا در کمترین زمان ممکن این پیشرفت را به جهان هدیه دهد.

امروزه شرکت های بزرگی وجود دارند که به نقش هوش مصنوعی پی برده اند اما باز هم این اطلاع رسانی به صورت کامل انجام نمی شود.

کاربردهای هوش مصنوعی در شرکت های بزرگ

با استفاده از هوش مصنوعی به این صورت هزینه ها کمتر می شود که تعداد کارمندان کمتر از قبل خواهد بود. هرچه تعداد کارمندان کمتر شود هزینه مربوط به حقوق آنها هم پرداخت نخواهد شد.

سرعت ربات مصنوعی به نسبت نیروی انسانی بیشتر بوده و می تواند در یک بازه زمانی کوتاه بسیاری از کارها را انجام دهد.

به عنوان مثال یکی از ساده ترین کارها پاسخگویی به تماس های ورودی خواهد بود. تماس های مشتری های شما روز به روز بیشتر میشوند و یک نیرو نمی تواند پاسخ دهط مطلوبی داشته باشد.

از طرف دیگر نیرو پس از مدتی خسته شده و همانند قبل بازدهی ندارد. اما در مقابل این ربات ساعت ها کارایی خود را به رخ میکشاند که نه تنها در کیفیت بلکه در کمیت کار هم تفاوتی نمی بینید.

 

از کاربردهای دیگر هوش مصنوعی کمک گرفتن از آن برای بررسی و تجزیه و تحلیل داده ها خواهد بود.

در شرکت های بزرگ داده ها به نسبت بیشتر بوده و باید در زمان کوتاهی بررسی شوند.

قطعاً نیروی انسانی نمی تواند با این شرایط کار خوبی را ارائه دهد و امتحان اشتباه خواهد بود. با وجود فناوری جدید مدیران از امنیت بیشتری هم از نظر کاری و هم مالی برخوردار هستند.

ویپ و نقش هوش مصنوعی در دنیای تجارت (قسمت دوم)

هوش مصنوعی در زمینه های متفاوتی فعالیت دارد به عنوان مثال می توانیم از تبدیل کرد هر نوع صوتی به متن که در تایپ کاربرد دارد، همچنین تبدیل نمودن انواع متن ها به حالت صوتی برای افرادی که ناشنوا هستند،

دریافت و تحلیل انواع داده ها و . . . اشاره نمود. تصمیم گیری برای هوش مصنوعی در عرض چند ثانیه انجام می شود و بنابراین احتمال خطا کاهش خواهد یافت.

هوش مصنوعی و ویپ

کاربرد ویپ و هوش مصنوعی زمانی می تواند به اثبات برسد که یک شرکت به گستردگی یک کشور را در اختیار داشته باشید. این شرکت بزرگ شعبه های زیاد که هر شعبه یک تا دو خط تلفن نیاز دارد.

با استفاده از ویپ و منشی گویا می توانند این سیستم را مدیریت کنند.

برخی از مواقع تنها یک شماره وجود دارد که پس از برقراری تماس توسط منشی تلفنی سؤالاتی پرسیده می شود. در نهایت به شعبه مورد نظر متصل خواهد شد.

 

با کاربرد هوش مصنوعی شما حتی می توانید این انتظار را داشته باشید که ارتباط هدفمند تر باشد.

به عنوان مثال امکان برقراری تماس با همان کارمند قبلی هم وجود دارد، زیرا این فناوری شناسایی می کند.

این تکنولوژی می تواند زمان قطع کردن را هم تشخیص دهد. زیرا برخی از مواقع مخاطب سکوت می کند اما در حال فکر کردن است.

باحضور هوش مصنوعی در شرکت های بین المللی نیازی نیست تا یک فرد مترجم حضور داشته باشد.

زیرا افراد می توانند به صورت همزمان مکالمه های خارجی را به صورت ترجمه شده گوش کنند. این می تواند سرعت کار را بالا ببرد. پس حتی به عنوان یک مترجم هوشمند هم می توان از آن کمک گرفت.

شغل های تخصصی در زمینه ی کاری هوش مصنوعی در حال حاضر قرار ندارند. معمولاً یک ربات نمی تواند قدرت تصمیم گیری را داشته باشد. اما رفته رفته در آینده ای دور به این تکنولوژی هم مجهز می شویم. این علم روز به روز در حال پیشرفت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *